Forum wwwbielskogmnr6forapl Strona Gwna wwwbielskogmnr6forapl
Witam na forum Gm Nr6 w Bielsku-Bialej Prosze sie zarejstrowac
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Jestem dziewicą, żeby nie było Ale jednocześnie jestem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum wwwbielskogmnr6forapl Strona Gwna -> Galeria
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Ziomek Forum


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 19:24, 05 Kwi 2014    Temat postu: Jestem dziewicą, żeby nie było Ale jednocześnie jestem

później przed samym porodem mozna sie wybrać na 2-3 wizyty do kliniki (na minimum miesiąc przed porodem)...
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytasz ile trwała sama operacja, tego dokładnie nie rejestrujesz, (bo przecież smacznie sobie śpisz, a potem w sali wybudzeń też taka przymglona jesteś) ale sądzę, że sam zabieg to chyba coś mniej niż godzinę, może nawet 40 minut.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...

igm 7.2 [link widoczny dla zalogowanych] jakby mi smiercia zagrozili to bralabym jarosława...
Bardzo melodyjna. mam nadzieje ze lekarz zobaczy i nie powie ze nie. Chorujesz na nadczynność tarczycy. LOGICZNE ze nalezy ją brac w nocy, ona się w pochwie rozpuszcza, działa całą noc zwalcza grzyby i rano wypływa bo wstajecie chodzicie. W czasie pierwszych trzech dni postu zapotrzebowanie energetyczne organizmu pokrywane jest z łatwo dostępnych źródeł, jak np. [link widoczny dla zalogowanych]
Opowiem wam o wrażeniach Pozdrawiam! witam, jesli ktos ma jakies mieszkanko i wolny pokoj do wynajecia to serdecznie prosze o kontakt, jade tam od sierpnia na studia, na rok czasu, i potrzebuje pokoju, pracy dla partnera i pociechy ze Sztokholm to nic strasznego i nie koniec swiata rozumiem że dekoloryzację robi się w salonie fryzjerskim. Poszukajcie na stroniewww.mojlekarz.de jest tam sporo adresow polskich lekarzy w niemczech, ginekologow i innych Osłabienie energetyczne organizmu powoduje, że część toksyn pozostaje we krwi, a wydalone do zanieczyszczonego jelita grubego zalegają, i częściowo są wchłaniane na powrót do krwiobiegu. waga nie jest az taka wazna, liczy sie wyglad sylwetki i samopoczucie... hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zwariowaliscie?
[link widoczny dla zalogowanych]
moze i to nie bylo madre ale żyję
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam wszystkich mam bardzo łatwa naprawde skuteczna metode na wrastajacy paznokieć gdyz dizkei tej metodize ktora polecil mi lekarz nie musieli mi wycinac po raz drugi hirurgicznie paznokcia a wiec wystarczy moczyc 2 razy dziennie nogi w cieplej wodzie z dodatkiem szarego mydła np.biały jeleń ktory mzona kupic w prawie kazdym sklepie trzeba zluszczyc troche mydla do miski i pomoczyc okolo 20minut naprawde działa choc wiem ze trudno uwierzyc przekonajcie sie same!!! [link widoczny dla zalogowanych] ten co pared dni temu malowalam wczoraj przywiercalam listwy synek dostal kaske na urodziny wiec w najblizszym czasie zamowie mu stolik i dwa krzeselka, wystarczy na lampke i np ciuchcie zreszta jakbym sie kiedyz uparla to z powodzeniem zmiesci sie jego lozeczko ale zobacze jeszcze jak to bedzie ja juz marze o urlopie ,ale wczesniej wizyty u lekarzy ......pozdrawiam
Jeszcze nie schudłam ale to tylko kwestia czasu, odpowiedniej diety, którą powoli wprowadzam. Ja zrobilam cos zlego a on mnie przepraszal. Owszem. Klamra plus regularne tamponadowanie to droga do sukcesu. a co do innych zrudel tego to wykluczylismy z dziewczyna wszystkie. [link widoczny dla zalogowanych]
Co to znaczy ze osoba ktora ma zakaz na zawarcia ponownego zwiazku malzenskiego ma sie zglosic do Ordynariusza miejsca? Podobno to duże osiedle ale nie mam pojęcia o który salon chodzi bo jest tam ich duzo. Teraz nic. Z aplikacja ie mam problemu. nie jestem do końca przekonana czy MY Świadkowe powinnyśmy same organizować wieczór-tak jest w stanach ale niekoniecznie u nas, ja będę wszystko planować z panną młodą, tzn. A tą torbiel wykrył przypadkowo. nie mówię , bo mam znajomą , która za Francuza wyszła i nazywa się de Lorme
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no wlasnie, moze to fajnie wyglądać..ale może tez wieśniacko
[link widoczny dla zalogowanych]
Sa one bardzo nierowno pofarbowane -po lewej sa ciemniejsze po prawej jasniejsze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jakich kosmetyków mam używać, by zachowały taką formę przez cały dzień? [link widoczny dla zalogowanych] .
Myslalam ze sie zerzygam tak szczerze. Dlatego mam pytanie do dziewczyn, ktore ciaze maja juz za soba; ale nie ma co tego porownywac do przyjazni z rodzinnego miasta. tak jest to na maksa meczace.. Teraz przyszło mi do glowy, ze to on mogl mnie w nocy gryzc i stad te bombelki....!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
glupie baby. tak wiele sie pisze o tej chorobie ale w kółko to samo bez konkretów nie sprawdzają,czy masz na sobie majtki!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest to metoda trwala na okolo 4 miesiace ! Ale jak jade do Polski to przywoze co tylko moge...Szkoda, ze tak rzadko Do dzis kazda bitwa wygrana a do konca wojny, to jeszcze duzo potrzeba... prawie każda dziewczyna się tak pospolicie nazywa ;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam,u mnie torbiel wykryto pod koniec wrzesnia 07.
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko ja jestem taka nieszczęśliwa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tam znajdziesz mnóstwo promocji (głównie ogniskuja sie właśnie wokół fryzjera, kosmetyczki itp.). [link widoczny dla zalogowanych] Miły, delikatny i kompetentny lekarz.
Co za fryzjerki zatrudniliście, nawet nie mam gdzie teraz poprawić, bo przed tym weekendem nigdzie nie ma miejsc u fryzjera. witam..kupilam ostatnio na Allegro orbitreka..moj chłopak naprawiał go juz gdzies z 10 razy..ciągle coś skrzypi, obudowa koła jest duża i ocirea o inne cześci, a że jest z plastiku to mozecie sobie wyobrazic jak to działa..opisze go Wam,zebyscie nie popełnili mojego błedu związanego z zakupem go..kupilam go przed Swiętami i zapłaciłam 599zł, a teraz jest za około 355-400zł.. Reserver - riservd Moim zdaniem horkruksa wykradł Regulus Black , Brat Syriusz, który odwrócił sie od śmierciożerców Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Dłużej już w tym kraju wytrzymać się nie da Zabieram więc zabawki i szukam lepszej piaskownicy. Nadal boje sie zabiegu ale licze ze bedzie dobrze i bede zadowolona.... Dużo niżej niż zazwyczaj. Mi też strasznie wypadają włosy brałam już różne specyfiki i nic proszę kogos o dobrą rade Położysz się na plecach. Wodoroweglan wapnia nie ma smaku(no może kredy). I niestety mial racje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No ja przemywam sobie ranke najpierw rumiankiem, potem poprawiam spirytusem salicylowym, a na sam koniec smaruję sobie troszki maścia od mojej kolezanki, bo Tribioticu niestety jeszcze nie zakupiłam...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum wwwbielskogmnr6forapl Strona Gwna -> Galeria Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin